0 height=532 style='position:absolute; left66%; top:1px; width:15; height:532px;'>0>

Thursday 22 December 2011

B E N C I !!

kau neyh kan ?? laki yg paling kejam penaa aku jumpe , kau ckp dgn anak aku kau nk pujuk aku tpi kau buad aku saked atyy ade lha , yana kalau yana bcee neyh mkne nye mum still syg kan yana lgi , mum tahu mum bkn mum yg terbaik untuk yana kan ? kau pon shah , aku tahu aku bkn isteri , isteri lhaaa konon kan -.- ? shah kalau kau syg aku kau tk kan buad aku saked atyy taww , yana sorry taww kalau mum buad yana benci kt mum , mum tk bleyy bgi yg terbaik untuk yana , mum thu mum salah , kalau yana bencikan mum skali pon , tkpee , mum sanggop ~ mum tk kesah jnji anak mum happy ^^ ! shah aku tahu aku bkn yg terbaik untuk kau , kau kene faham aku , kalau lha yana and papa berada di tempat mum pasti kauorg rase ape yg mum rase , pedih , perit , sumee tu mum tanggong , ade mum bgi ckeytckeyt kat korang suroo korang tanggong skali ? ade ke ? tk de kan ? hmm , malas nk ckp panjangpanjag -.- byee


SORRY I CAN'T BE PERFECT :')

No comments:

Post a Comment